novembertjugonde.blogg.se

Jag vet att jag inte är ensam, det finns så många fler, jag vet att ni finns. Det här är min berättelse om det som hände den 20e november 2013, det som skulle förändra mitt liv för alltid!

~~ Steg för att må bra och för att stå upp för mig själv ~~

Publicerad 2015-12-19 10:13:00 i Allmänt,

Varje litet steg är ett steg närmare lyckan!

Här är min lista, som självklart kommer fyllas på, men varje steg är ett steg närmare att uppnå lycka och sätt så jag kan stå upp för mig själv! Punkterna är ej i ordning och jag har inte satt något tidsperspektiv på hur snabbt jag vill uppnå punkterna eftersom jag inte vill behöva känna stress.

• Överklaga nedläggningsbeslutet ✓
• Investera i aktier (vinsten ska skänkas till föreningar arbetar med sådant som han hatade)
• Gå till en psykolog
• Skriva klart brevet till F-fan (oklart om jag kommer skicka det dock)
• Bli engagerad och gå med i föreningen tillsammans
• Berätta för mina kompisar
• Bli mentor via föreningen tillsammans
• Dela mitt fb-inlägg

Målet är att: BLI LYCKLIG

// Julia 2012-12-19

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela