novembertjugonde.blogg.se

Jag vet att jag inte är ensam, det finns så många fler, jag vet att ni finns. Det här är min berättelse om det som hände den 20e november 2013, det som skulle förändra mitt liv för alltid!

GOD JUL DUMMA FAN

Publicerad 2015-12-25 13:14:00 i Allmänt,

God Jul ditt dumma as..
Varje dag tänker jag på dig. Igår tänkte jag på när vi var vänner. Jag tänkte på hur du skulle fira jul, jag tänkte på den julen då vi var kompisar. Och idag är det juldagen, den stora festdagen! Kanske ska jag också gå ut i år. Men mitt fokus är inte på hur kul jag ska ha utan att jag ska våga, att jag ska våga åka nattbussen hem helt själv. Sist jag åkte nattbussen satt du där, du satt och flinade och den paniken jag kände då kan jag känna när jag tänker på att jag ska åka nattbuss igen. Jag tänker inte ta sista tåget hem och vägrar betala 500kr för att ta en taxi, du ska inte få begränsa mig!
 
 Jag kan lyssna på den här låten hundra gånger!
// Julia 2015-12-25

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela